Efektywne korzystanie z Google Ads i Facebooka w kampaniach wyborczych
Zrozumienie aktualnych przepisów oraz wymogów dotyczących promowania partii politycznych i kandydatów na platformach internetowych
Consent mode v2 – czas nagli!
Od marca 2024 roku remarketing i śledzenie konwersji w Google Ads będą działać tylko dla użytkowników, którzy wyrazili zgodę na śledzenie
Krótki poradnik domowego SEO
Jak poprawić swoją widoczność w wynikach wyszukiwania w Google, pod kątem optymalizacji pod wyszukiwarki SEO? Domowe sposoby.
Sprawdzone strategie reklamowe dla e-commerce w okresie przedświątecznym
Co komunikować w reklamach i jakich zmian dokonać w swoim sklepie internetowym, by dobrze wykorzystać najlepszy sezon sprzedażowy w roku.
Jak się reklamować by nie dać się inflacji i przetrwać kryzys?
Na czym zaoszczędzić i gdzie szukać okazji do rozwoju, gdy na rynku szaleje inflacja? Poznaj skuteczne działania marketingowe na trudne czasy.
Google Analytics 4 – co powinieneś wiedzieć już dziś, żeby nie tracić danych?
W lipcu 2023 nowy GA4 zastąpi uwielbianą przez wielu marketingowców wersję UA, a dane przestaną być zbierane i pokazywane w tabelach i na wykresach.
Audyt konta Google Ads – case study
Audyt kont reklamowych - jak przebiega i kiedy warto go zrobić? Poznaj case study audytu, który wykonaliśmy dla firmy z branży budowlanej.
Content marketing w MCS Group – czyli o tym, jak konkretnie i kreatywnie komunikować się z Internautami
Najlepsze treści marketingowe to takie, które zmieniają perspektywę postrzegania produktu. To zdanie świetnie obrazuje, na czym skupiamy się tworząc content marketingowy.
5 powodów dla których warto zainwestować w reklamę Internetową
Reklama w Internecie daje dużo większe możliwości niż jej tradycyjna odmiana tj. ulotki, billboardy, reklama pasowa czy telewizyjna.
BRAND HERO, czyli bohater marki
Jeśli mówimy o bohaterze marki od razu przychodzą nam na myśl sympatyczne postaci z reklam – „ludzik” Michelin, Czerwony i Żółty M&M’s,