Wdrożenie Google Analytics 4
Przeprowadzimy szybką implementację usługi Google Analytics 4 oraz eksport historycznych raportów z Universal Analytics, tak byś nie stracił możliwości śledzenia trendów w swoim sklepie lub na stronie internetowej.
Etapy wdrożenia GA4
Wszystkie wdrożenia poprzedzamy analizą obecnych ustawień wersji UA oraz określeniem jakie interakcje użytkowników z Twoją stroną warto mierzyć.
Do implementacji tagów i kodów śledzących używamy Google Tag Managera (GTM), dzięki czemu nie będziesz potrzebował dodatkowego wsparcia ze strony działu IT.
Konfigurując ścieżki zdarzeń, skupiamy się na danych, które będziesz mógł efektywnie wykorzystać w podejmowaniu decyzji biznesowych.
Ustawienia widoku raportów i nowych funkcjonalności GA4 dostosowujemy stopniem zaawansowania od tego, na jakim etapie rozwoju jest Twój biznes.
Elastyczne pakiety
Stopień trudności wdrożenia usługi GA4 w dużej mierze zależy od tego jakiego oprogramowania sklepu i typu strony używasz. Sprawdź nasze elastyczne pakiety wdrożeniowe, a jeśli masz wątpliwości, którą opcję wybrać – skorzystaj z łatwego formularza kontaktu.
* Podane ceny są cenami netto
Kompleksowe doradztwo analityczne
Dzięki naszym wdrożeniom, będziesz w stanie efektywniej wykorzystać dane z Google Analytics 4 w optymalizacji swoich celów marketingowych i biznesowych. Zamiast produkować setki złożonych i trudnych do zinterpretowania raportów – skup się na kluczowych w Twojej branży wskaźnikach efektywności.
Umów się na bezpłatną konsultację i skorzystaj z naszego doradztwa w zakresie efektywnego zbierania i przetwarzania danych z GA4.