Wdrożenie Google Analytics 4
Przeprowadzimy szybką implementację usługi Google Analytics 4 oraz eksport historycznych raportów z Universal Analytics, tak byś nie stracił możliwości śledzenia trendów w swoim sklepie lub na stronie internetowej.


Etapy wdrożenia GA4
Wszystkie wdrożenia poprzedzamy analizą obecnych ustawień wersji UA oraz określeniem jakie interakcje użytkowników z Twoją stroną warto mierzyć.
Do implementacji tagów i kodów śledzących używamy Google Tag Managera (GTM), dzięki czemu nie będziesz potrzebował dodatkowego wsparcia ze strony działu IT.
Konfigurując ścieżki zdarzeń, skupiamy się na danych, które będziesz mógł efektywnie wykorzystać w podejmowaniu decyzji biznesowych.
Ustawienia widoku raportów i nowych funkcjonalności GA4 dostosowujemy stopniem zaawansowania od tego, na jakim etapie rozwoju jest Twój biznes.
Elastyczne pakiety
Stopień trudności wdrożenia usługi GA4 w dużej mierze zależy od tego jakiego oprogramowania sklepu i typu strony używasz. Sprawdź nasze elastyczne pakiety wdrożeniowe, a jeśli masz wątpliwości, którą opcję wybrać – skorzystaj z łatwego formularza kontaktu.

Pakiet Start
- - konfiguracja Google Tag Manager
- - instalacja tagu w wersji podstawowej
- - konfiguracja GA4 tak, aby poprawnie zbierał dane
Pakiet Mały biznes
- - usługi z pakietu Start
- + przeniesienie bieżącej konfiguracji Google Analytics (UA)
- + przeniesienie / utworzenie grup odbiorców
- + utworzenie dodatkowych zdarzeń / konwersji w nowej usłudze GA4 na potrzeby raportowania
- + instalacja i/lub połączenie z Search Console
- + połączenie z Google Ads
- + dodanie podstawowych raportów do karty eksplorowanie
- + eksport do PDF lub do Excela aktualnych danych lub raportów zgodnie z potrzebami
Pakiet Duża Firma
- - usługi z pakietu Start
- - usługi z pakietu Mały biznes
- + enhanced eCommerce
- + konfiguracja GA4 oraz strony www zgodnie z polityką Cookie Consent
- + spersonalizowane wdrożenie (do ustalenia)
* Podane ceny są cenami netto

Kompleksowe doradztwo analityczne
Dzięki naszym wdrożeniom, będziesz w stanie efektywniej wykorzystać dane z Google Analytics 4 w optymalizacji swoich celów marketingowych i biznesowych. Zamiast produkować setki złożonych i trudnych do zinterpretowania raportów – skup się na kluczowych w Twojej branży wskaźnikach efektywności.
Umów się na bezpłatną konsultację i skorzystaj z naszego doradztwa w zakresie efektywnego zbierania i przetwarzania danych z GA4.