Analityka i audyty
Optymalizujemy konta reklamowe m.in. Google Ads i Facebook Ads. Usprawniamy ścieżki zakupowe sklepów Ecommerce. Identyfikujemy słabe punkty witryn internetowych.
Poprawiamy skuteczność reklamy w Internecie
W oparciu o zebrane dane dostarczamy konkretne wnioski i rekomendacje, które przekładają się na realizację celów marketingowych.
Ponieważ dynamika rynku zmienia się gwałtownie, śledzimy bieżące trendy, testujemy nowe rozwiązania i stale interpretujemy dane analityczne, by móc zwiększać efektywność realizowanych kampanii reklamowych.
Identyfikujemy błędy, ograniczamy straty
Wskaże „wąskie gardła” strony internetowej.
Pozwoli w pełni wykorzystać możliwości kont reklamowych.
Wyeliminuje złe decyzje, podjęte na podstawie niewłaściwych danych analitycznych.
Zminimalizuje wydatki na nieskuteczne działania.
Zapewni odpowiednie narzędzia do mierzenia kluczowych wskaźników efektywności.
Dostarczy odpowiedzi na szereg strategicznych pytań np.
- które media generowały najwyższą jakość wizyt?
- czy rozdzielczość ekranu determinuje jakość wizyty?
- gdzie na ścieżce zakupowej odpadają użytkownicy?