Consent mode v2 – czas nagli!
Od marca 2024 roku remarketing i śledzenie konwersji w Google Ads będą działać tylko dla użytkowników, którzy wyrazili zgodę na śledzenie
Google Analytics 4 – co powinieneś wiedzieć już dziś, żeby nie tracić danych?
W lipcu 2023 nowy GA4 zastąpi uwielbianą przez wielu marketingowców wersję UA, a dane przestaną być zbierane i pokazywane w tabelach i na wykresach.
Audyt konta Google Ads – case study
Audyt kont reklamowych - jak przebiega i kiedy warto go zrobić? Poznaj case study audytu, który wykonaliśmy dla firmy z branży budowlanej.
5 powodów dla których warto zainwestować w reklamę Internetową
Reklama w Internecie daje dużo większe możliwości niż jej tradycyjna odmiana tj. ulotki, billboardy, reklama pasowa czy telewizyjna.
Google grupy odbiorców i prywatność
Personalizacja reklam zostanie zastąpiona w końcu przez kierowanie grupowe przy użyciu algorytmu do przypisywania osób do kohort opartych na zainteresowaniach?
Zarządzanie reklamami w czasie kryzysu
COVID-19 zmienia cały rynek. Chociaż każda firma boryka się z własnymi problemami, wszyscy doświadczamy trudności. Może to być np. zamknięcie sklepu, zmiana popytu ze st
Google obiecuje 340 milionów USD na kredyty Google Ads dla małych i średnich firm
Google opublikowało aktualizację swoich wysiłków mających na celu zapewnienie wsparcia firmom, pracownikom służby zdrowia i organizacjom, a także rządom podczas pandemii k
Joanna i Dariusz Brzezińscy w gronie klientów MCS Group
W funkcjonalnościach serwisu między innymi pełna obsługa filmów, newsletter, statystyki dla sponsorów. Przejrzysty panel zarządzania, a dla użytkownika, rejestracja wraz z