
Google obiecuje 340 milionów USD na kredyty Google Ads dla małych i średnich firm
Kredyty będą dostępne dla kwalifikujących się aktywnych reklamodawców „w nadchodzących miesiącach”. Rozszerza również granty reklamowe na ogłoszenia o usługach publicznych w COVID-19.
Google opublikowało aktualizację swoich wysiłków mających na celu zapewnienie wsparcia firmom, pracownikom służby zdrowia i organizacjom, a także rządom podczas pandemii koronawirusa w piątek. W ramach ogólnego zobowiązania w wysokości ponad 800 milionów USD przeznaczono 340 USD na kredyty reklamowe dla małych i średnich firm.
Kredyty reklamowe SMB. Google ogłosił, że w nadchodzących miesiącach kwalifikujący się reklamodawcy będą widzieć powiadomienia o dostępnych kredytach reklamowych na swoich kontach Google Ads. Kredytów można używać przez cały 2020 r w reklamach w całym ekosystemie Google, w tym w wyszukiwarce, sieci reklamowej i serwisie YouTube oraz w dowolnych typach kampanii.
Małe i średnie firmy muszą mieć aktywne konta Google Ads od 1 stycznia 2019 r aby się załapać.
Dodatkowe dotacje reklamowe. Google przeznacza również 20 mln USD na dotacje reklamowe dla lokalnych instytucji finansowych i organizacji pozarządowych na prowadzenie umów PSA dotyczących funduszy pomocowych i zasobów dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Ponadto firma poinformowała, że zwiększa dotacje na reklamę dostępne dla Światowej Organizacji Zdrowia i innych agencji rządowych w celu „dostarczenia krytycznych informacji na temat zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19” z początkowych 25 milionów do 250 milionów dolarów.
Dlaczego nam zależy Google twierdzi, że ma nadzieję „zmniejszyć niektóre koszty pozostawania w kontakcie z klientami”. Nadal istnieje kilka niewiadomych: ile otrzymają typowe firmy, jak daleko sięgną kredyty reklamowe i czy zdążą coś zmienić? Kredyty mają na celu wsparcie obecnych klientów. Google od dawna oferuje kredyty dla początkujących jako zachętę dla nowych reklamodawców.
Źródło: https://searchengineland.com