Zarządzanie reklamami w czasie kryzysu

COVID-19 zmienia cały rynek. Chociaż każda firma boryka się z własnymi problemami, wszyscy doświadczamy trudności. Może to być np. zamknięcie sklepu, zmiana popytu ze strony klientów, problemy z łańcuchem dostaw czy logistyką.

Chociaż jest to globalna pandemia, jej wpływ jest lokalny.

Uznaliśmy, że pomocnym będzie przeniesienie tej myśli do oceny naszych kampanii marketingowych.

mcsgroup siec reklamowa google ads

Ciągle szukamy sposobów na nawiązanie i utrzymanie kontaktu z internautami w imieniu naszych obecnych klientów:

  1. Po pierwsze jesteśmy w kontakcie pomiędzy sobą. Przeszliśmy na zdalny model pracy, korzystamy z cyfrowych narzędzi, które ułatwiają podtrzymanie kontaktu. Konsultacje z klientami prowadzimy online lub poprzez telefon, Skype czy inny komunikator typu Google Hangouts. Dzięki temu oferujemy szybką wymianę informacji.
  2. Jesteśmy na czasie z bieżącymi trendami dzięki danym analitycznym zwłaszcza w zakresie lokalnego runku sprzedaży.
  3. Dostosowujemy przekaz reklamowy np. zmieniliśmy przekazy banerów tak, aby nie przedstawiały dużych zbiorowisk ludzi, spotkań i interakcji społecznych. Dostosowaliśmy nagłówki reklam tekstowych, aby lepiej odzwierciedlały obecną sytuację szczególnie u klientów, którzy przenieśli cały swój biznes online.
  4. Monitorujemy sprzedaż i konwersje na bieżąco – sprawdzamy dane o skuteczności i dbamy o elastyczność. Ponieważ dynamika rynku zmienia się gwałtownie, stale oceniamy kampanie, kreatywność, a nawet nasze wytyczne. To, co postanowiliśmy dwa tygodnie temu, niekoniecznie jest dzisiaj właściwe. Jedynym stałym założeniem w tej sytuacji jest to, że wszystko się zmieni.
  5. Tam gdzie było to konieczne, zmieniliśmy priorytety. Zasadniczo myśl przewodnia to, być pomocnym.
  6. Robimy to co opisaliśmy powyżej i wiele więcej, nie sposób opisać wszystkiego 🙂

W nadchodzących tygodniach i miesiącach będziemy nieprzerwanie kontynuować pracę. Tymczasem zachęcamy gorąco do dbania o siebie i o bliskich oraz do podejmowania aktywności w warunkach domowych, o ile pozwala Wam na to Wasze zdrowie.
Jesteśmy w kontakcie i mamy nadzieję, że już niedługo zobaczymy się face to face 🙂

TAGI

google ads reklamamcs groupreklamasklepy internetowe