Google grupy odbiorców i prywatność
Personalizacja reklam zostanie zastąpiona w końcu przez kierowanie grupowe przy użyciu algorytmu do przypisywania osób do kohort opartych na zainteresowaniach?
Ogólnopolska kampania dla Labofarm
Dla marki Labofarm zrealizowaliśmy kampanię w programmatic.
Zarządzanie reklamami w czasie kryzysu
COVID-19 zmienia cały rynek. Chociaż każda firma boryka się z własnymi problemami, wszyscy doświadczamy trudności. Może to być np. zamknięcie sklepu, zmiana popytu ze st
Fit and eat w gronie klientów MCS Group
Do grona klientów MCS Group dołączył Fit and eat. Fit and eat to styl życia, zdrowa dieta połączona z ćwiczeniami nad ciałem i umysłem, a my pomożemy im się rozwinąć.
E-mailowy marketing ma się dobrze. Co zrobić, by miał się jeszcze lepiej?
Najnowsze badania Forrestera pokazują, że e-mailowy marketing długo jeszcze z nami pozostanie. Bez względu na to, jak modny jest dziś Facebook, i ilu ludzi ogłasza się ekspe