Remarketing

Dzięki przekazowi dostosowanemu do internautów remarketing dynamiczny buduje potencjalną i rzeczywistą sprzedaż, nakłaniając internautów odwiedzających witrynę w przeszłości do powrotu i dokończenia tego, co zaczęli.

Remarketing standardowy

Remarketing ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili już witrynę lub skorzystali z aplikacji mobilnej. Wyświetlamy reklamy, gdy przeglądają strony należące do sieci reklamowej albo wyszukują hasła związane z przeglądanymi wcześniej produktami lub usługami.

Remarketing dynamiczny

To jeszcze bardziej zaawansowana funkcja pozwalająca uwzględnić w reklamach produkty lub usługi, które internauci oglądali w witrynie lub aplikacji. Remarketing dynamiczny to krok dalej: pozwala wyświetlać internautom, którzy wcześniej odwiedzili stronę, reklamy zawierające produkty i usługi, które tam oglądali. Dzięki przekazowi dostosowanemu do internautów remarketing dynamiczny buduje potencjalną i rzeczywistą sprzedaż, nakłaniając internautów odwiedzających witrynę w przeszłości do powrotu i dokończenia tego, co zaczęli.

Remarketing dla reklam w wyszukiwarce

W skrócie jest to wyświetlanie reklam internautom, którzy odwiedziłi witrynę, w czasie gdy po jej opuszczeniu wyszukują dalsze informacje w sieci wyszukiwania Google. Dzięki listom remarketingowym dla reklam w wyszukiwarce (RLSA) możemy dostosowywać stawki i kampanie w sieci wyszukiwania pod kątem osób, które wcześniej odwiedziły witrynę, i wyświetlać im reklamy w wynikach wyszukiwania Google i witrynach partnerów w sieci wyszukiwania.

Remarketing wideo

Internauci, którzy weszli w interakcję z filmami lub kanałem w YouTube marki również przyczyniają się do budowania list remarketingowych. List remarketingowych używamy w kampaniach wideo do wyświetlania spersonalizowanych reklam widzom w YouTube, w partnerskich witrynach wideo Google i w wyszukiwarce.

Remarketing kierowany na listę klientów

Kierowanie reklam na przesłane listy z otrzymanymi od klientów danymi kontaktowymi. Gdy osoby te są zalogowane w Google, wyświetlamy im reklamy w różnych usługach Google.

Kompleksowe działania remarketingowe

Stosujemy wiele form remarketingu. Remarketing standardowy, remarketing dynamiczny, remarketing w aplikacjach mobilnych, w wyszukiwarce i remarketing wideo. Nie ograniczamy się tylko do 1 narzędzia.

1 wspólny capping

Wykorzystujemy jeden wspólny capping. Nie zniechęcamy przekazem do marki. Nie powodujemy, że internauta czuje się osaczony i że nie może się pozbyć natrętnych reklam.

Dynamiczne kreacje

Kreacje są dopracowane pod względem wcześniej opracowanego profilu uwzględniającego wcześniejsze zakupy, odwiedzone strony czy touchpoint z marką. Wykorzystujemy dane z list odbiorców, lokalizacji czy trigerów oferowanych przez Google Marketing Platform co w efekcie daje bardziej efektywny przekaz.

Znaczące komunikaty

Komunikaty zawsze dopasowane są do etapu ścieżki, na której aktualnie znajduje się internauta. Wszystko to osiągamy dzięki wprowadzeniu segmentacji. Wiemy, że kluczem do konwersji jest dopasowanie właściwego komunikatu.

Remarketing gdańsk gdynia trójmiasto mcs group

Kampanie Google Ads

Wyświetlaj reklamy wtedy, gdy ktoś szuka tego, co oferujesz. Indywidualne podejście do biznesu wymaga niestandardowych działań.

Wybierz
Remarketing gdańsk gdynia trójmiasto mcs group

Remarketing

Remarketing standardowy, remarketing dynamiczny, remarketing w aplikacjach mobilnych, w wyszukiwarce i remarketing wideo.

Wybierz
Remarketing gdańsk gdynia trójmiasto mcs group

Kampanie dla ecommerce

Pokaż swoje produkty zainteresowanym kupującym podczas wyszukiwania w Google.

Wybierz
Remarketing gdańsk gdynia trójmiasto mcs group

Reklama w YouTube i Gmail

Sprzedawaj więcej i przyciągaj klientów dzięki reklamom wideo na YouTube oraz w poczcie Gmail.

Wybierz